We hebben een paar wijzigingen aangebracht in de app:
• Stel Google Pay eenvoudig en veilig rechtstreeks vanuit de app in, zodat u uw kaartgegevens niet handmatig hoeft in te voeren.
• Er is een probleem opgelost waarbij sommige nieuwe functiebadges niet correct werden verwijderd.
• Algemene prestatie- en stabiliteitsverbeteringen.
Onthoud:
het is belangrijk om het besturingssysteem van uw telefoon up-to-date te houden, aangezien nieuwe versies belangrijke beveiligingsupdates en verbeteringen kunnen bevatten.
We hebben een paar wijzigingen in de app aangebracht:
• Algemene prestatie- en stabiliteitsverbeteringen.
Onthoud:
het is belangrijk om het besturingssysteem van uw telefoon up-to-date te houden, aangezien nieuwe versies belangrijke beveiligingsupdates en verbeteringen kunnen bevatten.
We hebben een paar wijzigingen aangebracht in de app:
• Algemene prestatie- en stabiliteitsverbeteringen.
Wist je dat?
Wacht je tot er wat geld op je rekening staat? Waarom maakt u geen betalingsmelding, zodat we u kunnen vertellen wanneer deze binnenkomt, en u niet steeds de app hoeft te openen om uw account te controleren? Tik gewoon op Instellingen > Meldingen om ze in te stellen.
- Algemene prestatie-, stabiliteits- en beveiligingsverbeteringen.
Wist je dat?
U heeft toegang tot uw afschriften vanuit de NAB App? Of u nu uw belastingaangifte voorbereidt of naar uw accountant wilt sturen. Tik op het account dat u wilt zien en tik vervolgens op Afschriften.
We hebben een paar wijzigingen in de app aangebracht:
• Algemene prestatie- en stabiliteitsverbeteringen.
Herinnering: NAB Pay is niet langer beschikbaar voor Tap and Pay. Ga voor meer informatie over andere alternatieve digitale betalingsdiensten naar https://nab.com.au/nabpay
We hebben een paar wijzigingen aangebracht in de app:
- Algemene prestaties, stabiliteit en beveiligingsverbeteringen.
Wist je dat?
Heb je een voorkeursmethode om in te loggen op je NAB-app? Of het nu met een wachtwoord, toegangscode of biometrie is, u kunt uw app instellen zoals u dat wilt, ga gewoon naar Instellingen > Beveiliging.
We hebben een paar wijzigingen aangebracht in de app:
• Algemene prestatie-, stabiliteits- en toegankelijkheidsverbeteringen.
Onthoud alstublieft:
Als u de biometrische gegevens bijwerkt of een nieuwe vingerafdruk aan uw telefoon toevoegt, moeten we voor uw veiligheid opnieuw inloggen met uw wachtwoord of toegangscode voordat u deze weer kunt inschakelen.
Sommige klanten hebben misschien gemerkt dat de nieuwste versie van de app af en toe crasht na gebruik van NAB Pay. We hebben dat opgelost in versie 9.91.2 van de NAB-app.
Mocht je het gemist hebben, versie 9.91.0 en 9.91.2 bevatten ook:
• Algemene prestatie-, stabiliteits- en toegankelijkheidsverbeteringen.
Wist je dat?
Heb je een voorkeursmethode om in te loggen op je NAB-app? Of het nu met een wachtwoord, toegangscode of biometrie is, je kunt je app instellen zoals jij dat wilt, ga gewoon naar Instellingen > Beveiliging
We hebben een paar wijzigingen aangebracht in de app:
• Algemene prestatie-, stabiliteits- en toegankelijkheidsverbeteringen.
We hebben een paar wijzigingen aangebracht in de app:
• Algemene prestatie-, stabiliteits- en toegankelijkheidsverbeteringen.
We hebben een paar wijzigingen aangebracht in de app:
• Hulp nodig bij het storten op uw account? We hebben een handleiding 'Een storting doen' toegevoegd aan het scherm 'Accountgegevens'.
• Algemene prestatie-, beveiligings-, stabiliteits- en toegankelijkheidsverbeteringen.
Onthoud: het
is belangrijk om het besturingssysteem van uw telefoon up-to-date te houden, aangezien nieuwe versies belangrijke beveiligingsupdates en verbeteringen kunnen bevatten.
We hebben een paar wijzigingen aangebracht in de app:
• Verbeterde gegevenskwaliteit voor onze locatiezoeker voor vestigingen en geldautomaten.
• Algemene prestatie-, stabiliteits- en toegankelijkheidsverbeteringen.
Wist u?
U heeft toegang tot uw afschriften vanuit de NAB App? Of u nu uw belastingaangifte aan het voorbereiden bent of naar uw accountant wilt sturen. Tik op het account dat u wilt zien en tik vervolgens op Afschriften.
We hebben een paar wijzigingen aangebracht in de app:
• Maak een afspraak voor een woonkrediet bij uw lokale kantoor of bij een mobiel bankier.
• Onlangs verhuisd en vergeten uw adres bij te werken? Als je een nieuwe kaart nodig hebt, kun je je adres wijzigen om ervoor te zorgen dat je kaart op je nieuwe adres aankomt.
• Controleer en beheer uw machtigingen voor open bankieren en het delen van gegevens.
• Verbeterde stabiliteit omdat we een aantal bugs hebben geplet en een paar crashes hebben verholpen.
• Algemene prestatie- en toegankelijkheidsverbeteringen.
Sommige klanten hebben misschien gemerkt dat de nieuwste versie van de app af en toe crasht bij het doen van een betaling met NAB Pay. We hebben dat opgelost in versie 9.74.1 van de NAB-app.
We hebben een paar wijzigingen aangebracht in de app:
• We hebben de transactiegeschiedenis bijgewerkt voor transactie-, spaar- en doelrekeningen.
• Verbeterde biometrische stabiliteit voor wanneer u zich aanmeldt met gezichtsherkenning of uw vingerafdruk.
• Probleem opgelost waarbij uw NAB-ID soms niet correct werd geladen op het scherm Mijn details.
• Verbeterde stabiliteit omdat we een aantal bugs hebben verholpen en een paar crashes hebben verholpen.
• Algemene prestatie- en toegankelijkheidsverbeteringen.
We hebben een paar wijzigingen aangebracht in de app:
• Verbeterde stabiliteit omdat we een aantal bugs hebben verholpen en een paar crashes hebben verholpen.
• Algemene prestatie- en toegankelijkheidsverbeteringen.
We hebben een paar wijzigingen aangebracht in de app:
• Verbeterde stabiliteit doordat we enkele bugs hebben verholpen en enkele crashes hebben verholpen.
• Algemene prestatie- en toegankelijkheidsverbeteringen.
We hebben een paar wijzigingen aangebracht in de app:
• Verbeterde stabiliteit omdat we enkele bugs hebben verholpen en een paar crashes hebben verholpen.
• Algemene prestatie- en toegankelijkheidsverbeteringen.
We hebben een paar wijzigingen in de app aangebracht:
• Verbeterde stabiliteit doordat we enkele bugs hebben verholpen en een paar crashes hebben verholpen.
• Algemene prestatie- en toegankelijkheidsverbeteringen.
We hebben een paar wijzigingen aangebracht in de app:
• Uitgebreide ondersteuning voor biometrie zodat u zich kunt aanmelden met gezichtsherkenning of uw vingerafdruk.
• Verbeterde stabiliteit omdat we enkele bugs hebben geplet en een paar crashes hebben verholpen.
• Algemene prestatie- en toegankelijkheidsverbeteringen.
We hebben een paar wijzigingen aangebracht in de app:
• Krijg betere ondersteuning en hulp bij het chatten.
• Rente- en recente transactieoverzichten zijn nu beschikbaar voor zakelijke klanten.
• Bekijk uw gelaagde rente-informatie op Business Cash Maximiser-accounts.
• Verbeterde stabiliteit omdat we enkele bugs hebben geplet en een paar crashes hebben verholpen.
• Algemene prestatie- en toegankelijkheidsverbeteringen.
We hebben een paar wijzigingen aangebracht in de app:
• Je renteverklaring aan het einde van het financiële jaar is klaar voor gebruik.
• Zie verklaringen van 2 jaar in één oogopslag.
• Bekijk een tussentijdse verklaring voor de huidige maand.
• Krijg binnen enkele seconden een bewijs van uw saldo.
• Krijg betere ondersteuning en hulp bij het chatten.
• Verbeterde stabiliteit omdat we enkele bugs hebben geplet en een paar crashes hebben verholpen.
• Algemene prestatie- en toegankelijkheidsverbeteringen.
We hebben een paar wijzigingen in de app aangebracht:
• We hebben het Accounts-scherm een kleine make-over gegeven.
• Download een overzicht van uw rekeningsaldi of recente transacties.
• Verbeterde stabiliteit omdat we enkele bugs hebben geplet en een paar crashes hebben verholpen.
• Algemene prestatie- en toegankelijkheidsverbeteringen.
U sprak, wij luisterden. Zo hebben we de app onlangs bijgewerkt:
• Download een overzicht van uw rekeningsaldi.
• Verbeterde stabiliteit waardoor sommige klanten een crash ervaarden nadat ze de app op de achtergrond hadden gespeeld of een cheque hadden gescand.
• Algemene verbeteringen in prestatie, beveiliging en toegankelijkheid.
U sprak, wij luisterden. Zo hebben we de app onlangs bijgewerkt:
• Verdere afstemming om de batterijprestaties te verbeteren.
• Verbeterde stabiliteit waardoor sommige klanten een crash ervaarden nadat ze de app op de achtergrond hadden gespeeld of een cheque hadden gescand.
• Algemene prestatie- en toegankelijkheidsverbeteringen.
U sprak, wij luisterden. Dit is hoe we de app onlangs hebben bijgewerkt:
• Prestatieafstemming om de batterijprestaties te verbeteren.
• Om u beter te beschermen, kan het zijn dat klanten die hun standaard Pay Anyone Daily Limit niet eerder hebben bijgewerkt, een sms-beveiligingscode moeten invoeren wanneer ze een betaling uitvoeren.
• Vind alles wat u moet weten over reizen op één plek, van sparen voor een vakantie tot het aan ons doorgeven van uw reisplannen.
U sprak, wij luisterden. Zo hebben we de app onlangs bijgewerkt:
• Prestatieafstemming om de batterijprestaties te verbeteren. Houd er rekening mee dat we doorgaan met het oplossen van deze problemen en verdere verbeteringen verwachten met onze aankomende releases.
• Bekijk en download uw afschriften van de afgelopen 2 jaar.
• Introductie van een nieuwe kaartcontrole, waardoor klanten goktransacties kunnen blokkeren.
• Monitor en volg internationale betalingen.
U sprak, wij luisterden. Dit is hoe we de app onlangs hebben bijgewerkt:
• Ingeschakeld NAB Pay voor Android Q.
• Een probleem opgelost waarbij Quick Balance niet correct werd geladen.
• Bekijk en download uw afschriften van de afgelopen 2 jaar.
Houd er rekening mee dat we problemen met de batterijprestaties blijven onderzoeken. Onze excuses voor de vertraging en het ongemak.
U sprak, wij luisterden. Dit is hoe we de app onlangs hebben bijgewerkt:
• Bewerk uw regeling voor automatische incasso voor uw woningkrediet (met uitzondering van regelingen voor meerdere autoriteiten en automatische incasso).
• Probleem opgelost waarbij profielinstellingen niet werden herkend bij het updaten naar Android Q.
• Probleem opgelost waarbij nieuwe badges niet werden verwijderd.
Houd er rekening mee dat we de batterijprestaties blijven onderzoeken en NAB Pay met Android Q opnieuw inschakelen. Onze excuses voor de vertraging en het ongemak.
U sprak, wij luisterden. We hebben de app onlangs als volgt bijgewerkt:
• Stel meldingen in wanneer u geld ontvangt, uw creditcardlimiet nadert of uw creditcardlimiet overschrijdt.
• Scan uw bonnen en bewaar ze.
• Scan en deponeer cheques, in plaats van naar een kantoor of geldautomaat te gaan.
• Verdere afstemming om de batterijprestaties te verbeteren. Houd er rekening mee dat we doorgaan met het oplossen van deze problemen en we verwachten meer verbeteringen met aankomende releases.
• Beveiligingsverbeteringen.
Jij hebt gepraat, we hebben geluisterd. Dit is hoe we de app hebben geüpdatet:
• Vegen naar Quick Balance werd soms weergegeven als een leeg scherm
• Verbeterde stabiliteit waardoor NAB Pay soms stopte met werken
• Algemene verbeteringen in prestaties, stabiliteit en beveiliging.
Jij hebt gepraat, we hebben geluisterd. Dit is hoe we de app hebben geüpdatet:
• Snelle betalingen naar BSB en accountnummers die niet succesvol zijn, worden automatisch opnieuw ingediend en binnen één tot twee werkdagen verwerkt.
• Wijzig uw creditcardlimiet.
• Ontvang pushmeldingen bij het benaderen van uw kredietlimiet op uw creditcard of wanneer u geld ontvangt op uw account.
• Spaardoelen voor transactie- en spaarrekeningen instellen en bijhouden.
• Verbetering van prestaties, stabiliteit en toegankelijkheid.
Jij hebt gepraat, we hebben geluisterd. Dit is hoe we de app hebben geüpdatet:
• Cliënten voor woningkredieten kunnen hun geplande incasso's en overschrijvingen nu bekijken in het scherm Transactiegeschiedenis.
• Sommige klanten die vingerafdrukken gebruiken, werd gevraagd om opnieuw in te loggen.
• Sommige klanten konden de app niet installeren vanwege een machtigingsconflict.
• Verbeterde stabiliteit tijdens het uitvoeren van een betaling met NAB Pay of veilig verbinden met een geautoriseerde externe app / service.
• Toegankelijkheidsverbeteringen.
Jij hebt gepraat, we hebben geluisterd. Dit is hoe we de app hebben geüpdatet:
• Verbeterde stabiliteit waardoor sommige klanten crashes ervaren terwijl; navigeren door het menu Instellingen, terug tikken op het scherm Transactiegeschiedenis en enkele oudere besturingssystemen gebruiken.
• Sommige klanten konden geen beschrijvingen invoeren bij het uitvoeren van een Pay Anyone-betaling.
• Sommige pushmeldingen werden niet ontvangen door klanten.
• Toegankelijkheidsverbeteringen.
Jij hebt gepraat, we hebben geluisterd. Dit is hoe we de app hebben geüpdatet:
• Sommige klanten die succesvol waren ingelogd met hun vingerafdruk werden gevraagd om opnieuw in te loggen.
• Verbeterde stabiliteit waardoor sommige klanten crashes ervaarden op de schermen Welkom en Mijn account.
• Klanten die nog niet zijn geregistreerd voor SMS-beveiliging, kunnen dit doen in de app om meer functies en functionaliteit te kunnen gebruiken.
• Toegankelijkheidsverbeteringen.
• Bekijk interesse-informatie over iSaver-, Reward Saver-, Classic- en Home Loan Banking-accounts in accountdetails.
Bugfixes:
• Het inloggen met de vingerafdruk liep soms door wanneer een nieuwe vingerafdruk aan uw apparaat werd toegevoegd.
• Bekijk rente-informatie over leningen van Home Loans, iSaver, Reward Saver & Classic Banking.
• Als u een NAB-lening hebt, voegt u uw tegenrekening toe of wijzigt u deze, krijgt u een geschatte schatting voor uw woning en ontdekt u hoeveel eigen vermogen u mogelijk heeft.
• Zien hoeveel verschuldigd is bij het overmaken naar NAB-creditcards.
• Zie details over uw kaartvoordelen.
• Rol uw NAB Termijnstorting over.
• Transacties voor marktrente faciliteit (bedrijfs) rekeningen.
Bugfixes:
• Toegankelijkheidsverbeteringen.
• Als u een NAB-woninglening hebt, kunt u nu uw tegenrekening toevoegen of wijzigen.
• Als u nieuw bent bij NAB, kunt u via de app een NAB-transactie of spaarrekening aanvragen.
Bugfixes:
• Enkele toegankelijkheidsoplossingen.
• Bekijk de vervaldatum van uw creditcardoverzicht in uw transactiegeschiedenisscherm. • Bekijk en update uw belastinggegevens voor Australië, de VS en andere landen. • Update uw adressen en contactnummers Bugfixes: • Vaste toegankelijkheidsproblemen in de schermen Transactiegeschiedenis en Betaling bevestigen.
• Maak snelle betalingen (ook bekend als NPP-betalingen) met geschikte accounts - naar PayID's of BSB- en rekeningnummers. • Maak PayIDs aan met uw mobiele nummer, e-mailadres of bedrijfsnummer (ABN). • Voer gedetailleerde beschrijvingen in van maximaal 280 tekens voor snelle betalingen. Bugfixes: • Bij het inloggen met Vingerafdruk werden klanten ook om hun wachtwoord of toegangscode gevraagd. • Bij het bijwerken van een mobiel nummer of e-mailadres crashte de app soms.
• Bekijk informatie over waar, wanneer en met wie u uw kaart hebt gebruikt • Meld u aan om uw kaart te registreren om pushmeldingen te ontvangen voor alle goedgekeurde of geweigerde kaarttransacties Bugfixes: • Verbeterde stabiliteit waardoor sommige klanten crashes ervaren (als gevolg van toegankelijkheidsconflicten en profielen voor meerdere gebruikers) • Het bijwerken van de bijnaam van uw account in het gedeelte Mijn kaarten weerspiegelde zich niet in sommige andere delen van de app.
Bugfixes: • Sommige klanten ondervonden crashes na het starten van de app. • Sommige klanten werden soms naar het scherm Betalingsgegevens gebracht door op de knop Filter op het scherm Transactiegeschiedenis te tikken. • Toegankelijkheidsprobleem met TalkBack op het scherm Accountoverzicht.
• Meer gedetailleerde informatie over tarieven en rentekosten van uw transactiegeschiedenis. • Bekijk verkopersgegevens voor commerciële kaarttransacties. • Autoriseer NAB-betalingen met uw vingerafdruk. • Bugfixes: - Toegankelijkheidsaanpassingen op het scherm Transactiegeschiedenis voor problemen met focusproblemen en spraakproblemen. - Beter geheugenbeheer waardoor de app soms crashte op het ontvangstscherm.
• Activeer nieuwe debetkaarten (en stel een pincode in) • Wijzig uw pincode voor uw betaalpassen • Maak (of verander) bijnamen voor uw accounts • Bugfixes: - Transactiegeschiedenis - het bedrag van het vaste eerste item wordt soms niet weergegeven wanneer filters worden toegepast - Toegankelijkheid - vaste ingekorte menu-items wanneer grote tekst wordt gebruikt - Overseas Travel Notifications - verbetering van pop-upberichten
• Bekijk verkopersgegevens voor creditcardtransacties. • Functieverbeteringen - vind ons, transactiegeschiedenis, reishulpmiddelen en compensatierekeningen. • Prestatieverbeteringen. • Bugfixes - meldingen over overzeese reizen.
• Verwijder begunstigden - nu kunt u ontvangers verwijderen die u niet langer nodig heeft of waarvan de gegevens verouderd zijn, zodat u uw betalingslijst netjes en opgeruimd kunt houden. • Reistools - een handige rekenmachine voor vreemde valuta en andere handige hulpmiddelen om u te helpen uw uitgaven te beheren wanneer u in het buitenland bent. • Enkele bugfixes, toegankelijkheidsverbeteringen en over het algemeen vervelende dingen gesorteerd.